Regulamin Serwisu Bang Days
1. Postanowienia ogólne
1.1 Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 poz.1204) firma Topija z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim. (44-300) przy ul. 26 marca 31/36, REGON 525863105, NIP 6472603683, KRS 0001047707 ustala niniejszym Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
1.2 Niniejszy regulamin określa:
1.2.1 rodzaje i zakres świadczonych usług,
1.2.2 warunki świadczenia usług,
1.2.3 politykę prywatności.
2. Definicje
2.1 Serwis – aplikacja webowa (platforma internetowa) dostępna za pośrednictwem sieci publicznej.
2.2 Usługodawca – Topija sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
2.3 Usługobiorca – osoba, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dobrowolnie zaakceptowała Regulamin Serwisu Sportowy Swir.
2.4 Strony umowy – Usługodawca i Usługobiorca, zwani dalej łącznie Stronami.
2.5 Sprzedawca – Topija sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
2.6 Partner – podmiot współpracujący z Topija sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
2.7 Konto rabatowe BangDays – Indywidualne konto utworzone na zamówienie Usługobiorcy i dostępne za pośrednictwem Serwisu.
2.8 Katalog Korzyści – zespół łącznie zwanych rabatów, ofert, promocji, upustów oraz innych przywilejów (indywidualnie zwanych Korzyścią) lub przyznanych dodatkowo/okresowo przez Usługodawcę.
2.9 Sklep Internetowy – moduł Serwisu prowadzony przez Topija sp. z o.o. za pośrednictwem, którego można nabyć towary.
2.10 Sklepy stacjonarne – sklepy prowadzone przez podmioty działające pod marką BangDays.
2.11 Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, wyrażająca chęć związania umową sprzedaży na odległość określonego towaru lub związana taką umową ze Sprzedawcą.
2.12 Gość – Klient dokonujący zakupów bez logowania do Konta rabatowego.
2.13 Posiadacz konta rabatowego BangDays– Usługobiorca, który zamówił usługę prowadzenia konta rabatowego.
2.14 Profilowanie danych – dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, która polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
2.15 Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu BangDays.
2.16 BOK – Biuro Obsługi Klienta.
2.17 Marka BangDays – pod pojęciem marki BangDays na gruncie niniejszego Regulaminu rozumiane są wszystkie towary Sprzedawcy lub Partnerów wprowadzone do sprzedaży w Sklepie Internetowym, niezależnie od znaku towarowego jakim oznaczone są w/w towary.
3. Świadczone usługi
3.1 Usługa informacyjna – polega na udostępnianiu informacji umieszczonych w ramach Serwisu żądanych przez Usługobiorcę, a także danych proponowanych przez Usługodawcę, w tym dane dopasowane do zainteresowań Usługobiorcy.
3.2 Usługa komunikacyjna – polega na umożliwieniu Stronom komunikowania się na indywidualne żądanie Usługobiorcy za pośrednictwem formularza kontaktowego, w tym m.in. składanie reklamacji, a także przysyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych zamówionych przez Usługobiorcę.
3.3 Usługa Newsletter – polega na promowaniu marki BangDays.
3.4 Usługa Transakcyjna – polega na sprzedaży towarów pod marką BangDays, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
3.5 Usługa BangDays Club – usługa polegająca na udzielaniu rabatów Usługobiorcom w ramach Katalogu Korzyści przy zakupach towarów Sprzedawcy lub Partnerów działających pod marką BangDays, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
4. Warunki świadczenia usługi
4.1 Usługodawca świadczy Usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
4.2 Warunkiem korzystania przez Usługobiorcę z Serwisu jest uprzednie zapoznanie się i zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
4.3 Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Usługodawcy następujących treści:
4.3.1 powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów, biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
4.3.2 niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
4.3.3 naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne, moralne lub godzące w dobre obyczaje, obraźliwe czy naruszające czyjąkolwiek godność.
4.4 W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez wcześniejszego powiadomienia Użytkownika oraz do przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
4.5 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług, wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, będących poza wpływem Usługodawcy.
4.6 Niezależnie od powyższego, Usługodawca ma prawo zaprzestać świadczenia Usług w każdym czasie, jeżeli takie uzasadnione żądanie zostanie zgłoszone wobec niego przez dostawcę Internetu lub inny uprawniony podmiot.
4.7 W celu prawidłowego korzystania z Usług Usługobiorca powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:
4.7.1 najnowsza dostępna wersja przeglądarki internetowej Microsoft Edge, Chrome, Firefox, Opera lub Safari,
4.7.2 monitor o rozdzielczości 1280×720 px,
4.7.3 włączona obsługa Cookies i Java Script.
4.8 W razie korzystania przez Usługobiorcę ze sprzętu i oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w pkt. 4.7, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania aplikacji i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych Usług.
5. Usługa informacyjna
5.1 Rozpoczęcie świadczenia usługi – Rozpoczęcie korzystania przez Usługobiorcę z Serwisu jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie Usług wymienionych w Regulaminie bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
5.2 Zakres usługi – Usługa informacyjna jest świadczona przez Usługodawcę w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i dotyczy promowania towarów sprzedawanych pod marką BangDays drogą elektroniczną w ramach prowadzonego Serwisu internetowego.
5.3 Zakończenie świadczenia usługi – Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usługi. W przypadku opuszczenia przez Usługobiorcę Serwisu, umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną rozwiązują się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń Stron.
6. Usługa komunikacyjna
6.1 Rozpoczęcie świadczenia usługi – Usługobiorca z chwilą złożenia zapytania Usługodawcy za pośrednictwem formularza kontaktowego inicjuje komunikację, a Usługodawca jest uprawniony do udzielania informacji zwrotnej zawierającej treści marketingowe.
6.2 Zakres usługi – Usługa komunikacyjna jest świadczona przez Usługodawcę w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i dotyczy promowania towarów sprzedawanych pod marką BangDays, które to towary mogą być sprzedawane przez innych przedsiębiorców współpracujących z Usługodawcą.
6.3 Zakończenie świadczenia usługi – Usługa jest zakończona z chwilą zakończenia komunikacji przez którąkolwiek ze Stron bez podania przyczyn.
7. Usługa Newsletter
7.1 Rozpoczęcie świadczenia usługi – Umowa o świadczenie usługi Newsletter zostaje zawarta z chwilą podania adresu poczty elektronicznej w polu rejestracyjnym oznaczonym „Wpisz swój adres e-mail” oraz potwierdzenia zamówienia usługi przyciskiem „Zapisz się” lub „subscribe”.
7.2 Zakres usługi – W ramach udostępnionego adresu poczty elektronicznej Usługodawca będzie przesyłał dane informacyjne promujące markę BangDays. Działania te będą prowadzone na rzecz Usługodawcy oraz działalności podmiotów trzecich współpracujących z Usługodawcą i działających pod marką BangDays. Osoba zamawiając usługę wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych przesyłanych drogą elektroniczną z wykorzystaniem końcowych urządzeń telekomunikacyjnych, w ramach cyklicznych oraz bieżących danych informacyjnych dotyczących aktualności związanych z marką BangDays oraz działalności podmiotów trzecich, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
7.3 Zakończenie świadczenia usługi – Umowa rozwiązuje się z chwilą wybrania linku „Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, kliknij tutaj” umieszczonego w stopce maila, co oznacza rezygnację z usługi Newsletter oraz w przypadku otrzymania od użytkownika sprzeciwu co do przetwarzania jego danych osobowych w celach marketingowych na adres mailowy: kontakt@bangdays.pl
8. Usługa transakcyjna Sklepu Internetowego
8.1 Rozpoczęcie świadczenia usługi – Umowa o świadczenie usługi transakcyjnej zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia towarów przyciskiem „Zamawiam i płacę” oraz przesłania przez Sprzedawcę potwierdzenia rejestracji zamówienia na adres mailowy Klienta wskazany w formularzu zamówienia.
8.1.1. W odniesieniu do Klientów dokonujących zamówień telefonicznych z chwilą ustnego potwierdzenia zamówienia towarów oraz przesłania przez Sprzedawcę potwierdzenia rejestracji zamówienia na adres mailowy Klienta wskazany podczas rozmowy telefonicznej z BOK.
8.2 Zakres usługi – W ramach Sklepu Internetowego Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz telefonicznie. Klient może nabywać towary za pośrednictwem Konta rabatowego lub bez logowania do Konta rabatowego jako Gość.
8.3 Sprzedawca realizuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
8.4 Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają VAT).
8.5 Sprzedawca ma prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw osób, które zawarły umowę sprzedaży towarów przed dokonaniem w/w zmian.
8.6 Składanie zamówień w Sklepie Internetowym:
8.6.1 Klient dokonuje wyboru towaru (towarów) zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego – z dostępnej oferty – wskazując, jeśli opcja jest dostępna, kolorystykę, rozmiar, inne cechy opcjonalne charakterystyczne dla towaru oraz ilość, za pomocą przycisku „do koszyka”.
8.6.2 Klient dokonujący zamówienia telefonicznego wskazuje cechy, o których mowa w pkt. 8.6.1 pracownikowi Sklepu Internetowego.
8.6.3 Zakończenie wyboru towaru (towarów) następuje z chwilą wyboru przycisku „Kupuje”
8.6.4 Skorzystanie z opcji obniżenia ceny np. poprzez użycie kodu rabatowego możliwe jest:
a) poprzez wpisanie kodu rabatowego w polu „obniż cenę” i zatwierdzenie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
b) W odniesieniu do Klientów dokonujących zakupów za pomocą Konta rabatowego, poprzez wybór rabatu z dostępnej z poziomu koszyka listy i zatwierdzenie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
8.6.5 W celu złożenia zamówienia Klient proszony jest o podanie danych zgodnie z poniższymi zasadami:
a) w przypadku dokonywania zakupów jako Gość danych umożliwiających realizację zamówienia;
b) w przypadku Klientów dokonującego zakupów za pomocą Konta rabatowego dane do realizacji zamówienia zostaną pobrane automatycznie z Konta rabatowego. Klient ma możliwość wskazać inny adres do wysyłki zamówienia.
8.6.6 Podczas składania zamówienia Klient wybiera sposób płatności oraz dostawy.
8.6.7 Akceptacja niniejszego Regulaminu oraz udzielenie powyższych informacji jest dobrowolne ale niezbędne do realizacji zamówienia.
8.6.8 Za pomocą przycisku „Zamawiam i płacę” Klient zatwierdza zamówienie towaru (towarów). Sprzedawca zastrzega własność rzeczy do momentu uiszczenia ceny sprzedaży przez Klienta. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Sprzedawcy.
8.7 Łączna cena zakupu towarów jest każdorazowo widoczna w momencie wyboru opcji „KUPUJĘ”. Cena widoczna po wybraniu opcji „KUPUJĘ” uwzględnia ewentualne obniżenie ceny uzyskane na skutek wykorzystania kodów rabatowych lub wykorzystania punktów zgromadzonych na Koncie rabatowym. Cena, za którą Klient dokonuje zakupu towarów w Sklepie Internetowym potwierdzana jest w potwierdzeniu rejestracji zamówienia. Każdorazowo cena sprzedaży jest potwierdzana na wysyłanym, wraz z towarem, paragonie, a w innych przypadkach – w fakturze VAT.
8.8 Składanie zamówień telefonicznych:
8.8.1 Podczas zamówień składanych drogą telefoniczną czynności wskazane w punkcie 8.6 wykonuje pracownik, uzgadniając uprzednio z Klientem poszczególne opcje wyboru.
8.8.2 Pracownik może przejąć Koszyk Klienta i dokończyć składanie zamówienia telefonicznie. W tym celu niezbędne jest podanie numeru Koszyka. Po przejęciu Koszyka Klienta możliwe jest naliczenie punktów w ramach Konta rabatowego BangDays Club tylko w przypadku jeśli Klient ma założone Konto rabatowe BangDays Club.
8.8.3 Ze względów bezpieczeństwa podczas zamówień telefonicznych, nie ma możliwości wykorzystywania punktów zgromadzonych na Koncie rabatowym.
8.9 Składanie zamówień w Sklepie Internetowym możliwe jest 24 godziny na dobę, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych, określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie Serwisu. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie w godzinach pracy, które wskazane są na stronie Serwisu w zakladce Kontakt.
8.10 Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych uniemożliwia realizację zamówień.
8.11 W przypadku, gdy dane podane przez Klienta są niepełne lub błędne, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia. O każdorazowym odstąpieniu od realizacji zamówienia Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Klienta (o ile jest to możliwe) ze wskazaniem przyczyny odmowy.
8.12 Z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, towar zamówiony przez Klienta może nie być dostępny. W przypadku braku możliwości realizacji całości lub części zamówienia, każdorazowo, również w przypadku zamówienia telefonicznego, Klient zostanie poinformowany wiadomością e-mail o braku możliwości realizacji całego zamówienia, jego wartości i ilości sztuk zrealizowanego zamówienia częściowego i dacie wysyłki. W razie dokonania przez Klienta płatności – kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona. W przypadku, gdy częściowa realizacja zamówienia jest z jakichkolwiek przyczyn niezgodna z oczekiwaniem Klienta, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia w całości od złożonego zamówienia poprzez przesłanie informacji e-mail na adres poczty – kontakt@bangdays.pl
8.13 Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia i zawarcie umowy w wiadomości e-mail, przesłanej na adres poczty elektronicznej Klienta podany w formularzu zamówienia lub w przypadku zakupów dokonywanych przez Konto rabatowe BangDays Club na Koncie rabatowym BangDays Club. W treści Klient otrzyma numer zamówienia, potwierdzenie ilości towarów, wartość zamówienia, rodzaj dostawy, rodzaj płatności oraz dane teleadresowe Klienta. W przypadku nie otrzymania w/w potwierdzenia niezwłocznie lub w razie wątpliwości, albo gdy nie dokonywano zamówienia u Sprzedawcy – Klient lub inna osoba proszona jest o kontakt telefoniczny lub mailowy Z BOK.
8.14 Klient wyraża zgodę na kontakt ze Sklepem Internetowym w zakresie realizacji zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres podany w zamówieniu lub przy rejestracji Konta rabatowego BangDays Club, w przypadku zamówienia składanego telefonicznie podanego pracownikowi, tą drogą będą dostarczenie wszelkie informacje niezbędne dla realizacji zamówienia oraz dokumenty sprzedaży.
8.15 Warunki płatności i wysyłki towaru:
8.15.1 Płatność za zakupiony towar może zostać zrealizowana, wedle wyboru Klienta, na jeden z poniższych sposobów:
8.15.1.1 za pobraniem – to jest gotówką lub kartą płatniczą (w zależności od metod płatności akceptowanych przez dostawcę towaru) w miejscu dostawy, kurierowi doręczającemu przesyłkę (płatność za pobraniem);
8.15.1.2 w formie przedpłaty – płatność on-line np. przelewem bankowym lub kartą kredytową. Płatność on-line realizowana jest za pośrednictwem serwisu CashBill;
8.15.2 Jeśli płatność on-line nie powiodła się:
8.15.2.1 Klient dokonujący zakupów jako Gość może podjąć ponowną próbę dokonania płatności. W wiadomości e-mail Klient otrzyma link umożliwiający podjęcie ponownej próby dokonania płatności on-line lub zmiany formy na płatność za pobraniem, z zachowaniem wybranej przez Klienta opłaty za transport.
8.15.2.2 Klient dokonujący zakupów przy pomocy Konta rabatowego BangDays Club może podjąć ponowną próbę dokonania płatności. W wiadomości e-mail Klient otrzyma link umożliwiający podjęcie ponownej próby dokonania płatności on-line lub zmiany formy na płatność za pobraniem, z zachowaniem wybranej przez Klienta opłaty za transport. Klient może również dokonać zmiany formy płatności poprzez swoje Konto rabatowe BangDays Club.
8.15.3 W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności on-line, niedokonanie zapłaty za zakupiony towar w terminie 1 dnia roboczego od daty złożenia zamówienia, spowoduje jego anulowanie, o czym Klient zostanie poinformowany w formie wiadomości e-mail. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Sprzedawcy.
8.15.4 Sprzedawca publikuje – na podstronie przedstawiającej dany towar, a także w „koszyku” po dodaniu do niego towaru – informację o planowanym czasie wysyłki, tj. czasie realizacji zamówienia czyli liczbie dni roboczych (dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z zamówieniem. Informacja, o której mowa w zdaniu poprzednim, to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówienia do Klienta, za pośrednictwem wybranej formy dostawy. Termin realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem czasu potrzebnego do skompletowania wszystkich towarów, które obejmuje dane zamówienie. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest ponadto od ilości wszystkich zamówień złożonych w danym dniu przez Klientów Sklepu Internetowego. Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
8.15.5 Zamówione towary są dostarczane: za pośrednictwem kuriera, Paczkomatów InPost.
8.15.6 Klient dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia, dostępne formy transportu towaru wraz z aktualną ceną są wyświetlane każdorazowo na etapie finalizacji zamówienia.
8.15.7 Informacja o aktualnym limicie cenowym, o ile taki ustalono, zamieszczana jest na stronie Sklepu Internetowego.
8.16 Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru:
8.16.1 Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy usług świadczonych drogą elektroniczną bez podania przyczyny w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
8.16.2 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:
8.16.2.1 Klient, który dokonał zakupów jako Gość może skorzystać z formularza, dostępnego na stronie w zakladce „kontakt” lub wysłać na adres: kontakt@bangdays.pl jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu o przykładowej treści: „Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną, [data zawarcia umowy], [Imię i nazwisko], [dane dodatkowe identyfikujące Usługobiorcę], [data].
8.16.3 Wykonanie przez Klienta uprawnienia do odstąpienia od umowy w oznaczonym terminie, otwiera termin 14 (czternastu) dni na zwrot towaru.
8.16.4 Klient może zwrócić przedmiot zamówienia:
8.16.4.1 poprzez wysyłkę towarów na adres: ul. 26 marca 31/36 Wodzisław Śląski z dopiskiem „ODSTĄPIENIE” na opakowaniu.
8.16.5 Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru.
8.16.6 Podczas zwrotu zamówienia w Punkcie Odbioru niezbędne jest podanie numeru zamówienia.
8.16.7 Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy, z tym, że w przypadku, gdy zwrot został zostawiony w Punkcie Odbioru Klient nie ponosi żadnych kosztów. Klient proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadający jej rodzajowi – na przykład przeciw uszkodzeniom w trakcie transportu.
8.16.8 W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy, Klient winny jest wysłać informację o odstąpieniu przed upływem terminu wskazanego w pkt. 8.16.1. Po otrzymaniu w/w informacji Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy, w przypadku oświadczenia złożonego drogą elektroniczną odpowiedź nastąpi pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta. W przypadku oświadczeń złożonych za pośrednictwem poczty tradycyjnej odpowiedź nastąpi za pomocą poczty elektronicznej na maila wskazanego w korespondencji lub zamówieniu.
8.16.9 Zgodnie z art. 38 pkt 3 i pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w Serwisie zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Konsumentowi nie przysługuje również prawo odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
8.16.10 W przypadku odstąpienia Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
8.16.11 Klient jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości towaru w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
8.16.12 Sprzedawca, w przypadku gdy Klient składając zamówienie wyraził chęć otrzymania faktury VAT, może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany przy składaniu zamówienia korektę faktury sprzedaży wraz z automatyczną prośbą potwierdzenia otrzymania wiadomości.
8.16.13 W przypadku wyboru opcji płatności przy odbiorze płatność podlega zwrotowi przelewem na konto wskazane przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy, wiadomości mailowej lub liście. W przypadku płatności on-line (za pomocą Cashbill) środki zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego zamówienie zostało pierwotnie opłacone.
8.16.14 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.17 Reklamacje sprzedaży:
8.17.1 Sprzedawca odpowiada względem Kupującego który jest Konsumentem, jeżeli towar jest niezgodny z umową (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z późn. zm.). Klient może złożyć reklamację, na zasadach i w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.
8.17.2 Aby skorzystać z prawa do reklamacji Klient kupujący jako Gość, oraz Klient, który dokonał zakupu poprzez swoje Konto rabatowe BangDays Club wypełnia elektroniczny formularz kontaktowy wpisujac temat reklamacja.
8.17.3 Zwrotu reklamowanych towarów Klient może dokonać poprzez:
8.17.3.1 przekazanie rzeczy w dowolnie wybranym przez siebie Punkcie Odbioru, niezależnie od wybranego przez siebie sposobu zamawiania i zapłaty za towar.
8.17.3.2 odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy: ul. 26 marca 31/36 Wodzisław Śląski z dopiskiem „REKLAMACJA” na kopercie.
8.17.3.3 Wraz z reklamowanym towarem, w kopercie nie mogą znajdować się rzeczy podlegające zwrotowi na podstawie rozdziału 8.15 niniejszego Regulaminu.
8.17.4 W przypadku przesłania przez Kupującego formularza kontaktowego rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. W przypadku oświadczeń złożonych za pośrednictwem poczty tradycyjnej odpowiedź nastąpi za pomocą poczty elektronicznej na maila wskazanego w korespondencji lub zamówieniu.
8.17.5 Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.
8.17.6 W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
8.17.7 Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać od Sprzedawcy: naprawy towaru lub wymiany towaru. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, w przypadku gdy Sprzedawca: odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową; nie doprowadził towaru do zgodności z umową; próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, lecz brak zgodności występuje nadal; oraz w sytuacjach, gdy: brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
8.17.8 Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady.
8.17.9 Jeżeli Klientem jest Konsument lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (w formie jednoosobowej działalności gospodarczej), która zawiera z innym przedsiębiorcą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego., podmiotom tym przysługują uprawnienia nadane ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z późn. zm.).
8.17.10 W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.
8.17.11 Możliwe jest skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (dalej zwanych: ADR).
8.17.12 Informacje na temat ADR dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klient będący Konsumentem może w szczególności zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Klient uprawniony jest ponadto do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona praw Konsumentów.
8.17.13 Sprzedawca, na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), został zobowiązany do udostępnienia informacji o platformie internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym Niezależnie od powyższego przypominamy, iż adres poczty elektronicznej Sklepu Internetowego to: kontakt@bangdays.pl
9. Usługa BangDays Club
9.1 Rozpoczęcie świadczenia usługi – Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club zostaje zawarta z chwilą podania przez Usługobiorcę adresu poczty elektronicznej lub numeru telefonu, imienia, nazwiska, hasła w polu rejestracyjnym oznaczonym „Konto”, potwierdzeniu niniejszego Regulaminu oraz potwierdzeniu zamówienia usługi przyciskiem „Zarejestruj się”. W przypadku Usługobiorców posiadających konto programu lojalnościowego BangDays Club prowadzonego przez serwis BangDays. Usługobiorca wyraża zgodę na jednoczesne zamknięcie tego konta lojalnościowego pod warunkiem zachowania (poprzez przeniesienie na nowe konto) wszelkich zgromadzonych dotychczas korzyści, w szczególności zgromadzonych punktów, a Usługodawca zobowiązuje się przekazać tę informację serwisowi.
9.2 Zakres usługi BANGDAYS CLUB
9.2.1 Korzystanie z rabatów udzielanych przez Usługodawcę, w ramach Katalogu Korzyści, wymaga prowadzenia konta rozliczeniowego transakcji. Prowadzenie Konta rabatowego BangDays Club jest konieczne do prowadzenia rozliczeń udzielonych korzyści Usługobiorcy, Posiadacza (użytkownika) Konta rabatowego BangDays Club.
9.2.2 Posiadanie Konta rabatowego BangDays Club umożliwia korzystanie z korzyści na warunkach określonych przez Usługodawcę, podmiotu prowadzącego Konto rabatowe BangDays Club.
9.2.3 Korzystanie z Konta rabatowego BangDays Club umożliwia zbieranie punktów i w tym zakresie opiera się na zasadach sprzedaży premiowej, w ramach której w związku z nabyciem określonych towarów Sprzedawcy lub Partnerów zostaną przyznane punkty (zwane dalej „Punkty”). Punkty są przyznawane w związku z dokonanymi transakcjami za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz w Sklepach stacjonarnych. Przyznane Punkty mogą być wymienione na korzyści dostępne w ramach Katalogu Korzyści. Naliczone Punkty mogą nie być dostępne do wymiany natychmiast po ich przyznaniu w związku z wewnętrznym przetwarzaniem danych w Programie. Punkty są naliczane zgodnie z zasadą 1 pkt za 1 zł. W przypadku innych warunków naliczania punktów Posiadacz konta rabatowego BangDays Club będzie poinformowany za pośrednictwem komunikacji prowadzonej w ramach Konta rabatowego BangDays Club.
9.2.4 Wymiana Punktów na korzyści dostępne w ramach Katalogu Korzyści możliwa jest poprzez dokonanie wyboru korzyści dostępnej na Koncie rabatowym Użytkownika i kliknięcie przycisku „Odbierz nagrodę”, z zastrzeżeniem, iż Posiadacz konta rabatowego BangDays Club ma na swoim Koncie zgromadzoną odpowiednią ilość Punktów potrzebną do wymiany na daną korzyść.
9.2.5 Ważność Punktów wygasa po 6 miesiącach rozumianych jako 180 dni kalendarzowych licząc od daty ostatniej transakcji dokonanej z użyciem Konta rabatowego BangDays Club. Brak transakcji w przedmiotowym okresie powoduje automatyczne umorzenie Punktów, zaś dokonanie transakcji w tym okresie przedłuża ważność wszystkich Punktów o kolejny okres wskazany w zdaniu poprzednim.
9.2.6 W zakresie właściwego wykonania umowy Usługodawca jest zobowiązany do informowania Posiadacza Konta rabatowego BangDays Club o możliwości zakupu towarów dostosowanych do jego potrzeb (zgodnych z mechanizmem profilowania danych), umożliwiających uzyskanie korzyści w postaci rabatów (zniżek), o warunkach rabatów oraz udzielania informacji o obowiązujących promocjach.
9.2.7 W celu właściwego wykonania umowy w zakresie informacji o dostępnych towarach umożliwiających uzyskanie korzyści oraz przesłania adekwatnej informacji (zminimalizowania ilości przesyłanych informacji), Posiadacz Konta rabatowego BangDays Club otrzymuje informacje dostosowane do jego możliwych preferencji konsumpcyjnych z wykorzystaniem takich cech jak płeć, wiek, dane demograficzne, geograficzne, historia zakupów, historia aktywności na stronie jest uwarunkowane podjęciem czynności profilowania danych.
9.2.8 Posiadacz Konta rabatowego BangDays Club jest informowany o dostępnych towarach umożliwiających uzyskanie korzyści (aktualnych rabatach) w ramach kanałów informacyjnych takich jak komunikacja elektroniczna w formacie SMS, MMS, poczty elektronicznej, Webpush oraz Push mobilny jako ustawienie domyślne. Komunikacja jest realizowana za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
9.2.9 Usługodawca może oferować zindywidualizowane zniżki promocyjne Posiadaczowi Konta rabatowego BangDays Club ustalane na podstawie danych transakcyjnych (historia zakupów).
9.2.10 Konfiguracja Konta rabatowego BangDays Club umożliwia wybranie kanału komunikacji, przy czym ze względu na możliwość świadczenia usługi jest wymagany przynajmniej jeden kanał komunikacji (e-mail lub sms),usługa i związana z nią komunikacja jest świadczona tylko drogą elektroniczną.
9.2.11 W celu umożliwienia Posiadaczowi Konta rabatowego BangDays Club kontroli udzielanych korzyści Usługodawca jest zobowiązany do tego, aby Konto rabatowe BangDays Club posiadało dodatkowe funkcjonalności związane z zarządzaniem transakcjami: (a) informacje o uzyskanych rabatach, (b) informacje o dokonanych zakupach, (c) ewidencjonowanie transakcji, d) informacja o aktualnym stanie punktów, e) wyrażanie opinii (ocen i komentarzy) na temat towarów, (f) przesyłanie dedykowanych treści w tym m.in. artykułów i lookbooków, (g) informacje o indywidualnych promocjach (h) wcześniejszy dostęp do promocji.
9.2.12 Usługodawca jest zobowiązany do utrzymywania Konta rabatowego BangDays Club w ramach infrastruktury informatycznej, które będzie udostępnione przez 24h na dobę, na koszt Usługodawcy, uwzględniający koszy związane ze stosowaniem właściwego oprogramowania, jego serwisu i konserwacji włącznie z zapewnieniem wymaganej przestrzeni dyskowej. Usługodawca jest zobowiązany do utrzymania dostępności konta za pośrednictwem sieci publicznej z wyjątkami wskazanymi w niniejszym Regulaminie.
9.3 Utrata hasła, odzyskiwanie konta
9.3.1 W przypadku utraty hasła do Konta rabatowego BangDays Club, odzyskanie hasła i ustanowienie nowego jest możliwe za pomocą funkcji „Nie pamiętam hasła” dostępnej przy formularzu logowania do Konta rabatowego BangDays Club na stronie Serwisu.
9.3.2 W przypadku utraty hasła do Konta rabatowego BangDays Club, do którego nie jest przypisany adres mailowy, odzyskiwanie hasła odbywa się za pomocą weryfikacji telefonicznej dokonanej przez BOK w godzinach pracy pod numerem: (+48) 518568631 lub poprzez korespondencję mailową prowadzoną z BOK: kontakt@bangdays.pl
9.3.3 Podczas procedury odzyskiwania hasła na zasadach wskazanych w punkcie 9.6.2 Klient w celu weryfikacji tożsamości może zostać zapytany o informacje zamieszczone na swoim Koncie rabatowym m.in. o dane osobowe, dane demograficzne, geograficzne, historię zakupów.
9.3.4 Negatywny wynik weryfikacji tożsamości lub brak możliwości weryfikacji tożsamości Klienta powoduje brak możliwości odzyskania hasła do Konta rabatowego BangDays Club.
9.4 Odstąpienie od umowy prowadzenia konta rabatowego BANGDAYS CLUB
9.4.1 Posiadacz Konta rabatowego BangDays Club będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy usług świadczonych drogą elektroniczną bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Posiadacz Konta rabatowego BangDays Club przesyła jednoznaczną informację o odstąpieniu na adres siedziby Usługodawcy. ul. 26 marca 31/36 Wodzisław Śląski 44-300 z dopiskiem „ODSTĄPIENIE od umowy prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club” lub drogą mailową na adres: kontakt@bangdays.pl o przykładowej treści: „Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club, [data zawarcia umowy], [Imię i nazwisko], [dane dodatkowe identyfikujące Usługobiorcę], [data], [podpis (przy korespondencji pocztą)]”.
9.4.2 Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Posiadacz Konta rabatowego BangDays Club wysłał informację o odstąpieniu przed upływem terminu wskazanego powyżej. Po jej otrzymaniu Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy, w przypadku oświadczenia złożonego drogą elektroniczną odpowiedź nastąpi pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Posiadacza Konta rabatowego BangDays Club.
9.4.3 Zgodnie z art. 38 pkt 3 i pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w Serwisie zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą przed upływem 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Konsumentowi nie przysługuje również prawo odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
9.4.4 Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy dotyczącej usługi Usługodawca zaprzestanie realizować usługę.
9.5 Reklamacje w zakresie prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club
9.5.1 Wszelkie zastrzeżenia co do sposobu wykonania umowy należy kierować na adres poczty elektronicznej: kontakt@bangdays.pl
9.5.2 Reklamacje będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, w kolejności ich wpływu, najpóźniej do 14 dni od ich otrzymania przez Usługodawcę.
9.6 Zakończenie świadczenia usługi – Każda ze Stron może rozwiązać umowę o prowadzenie Konta rabatowego BangDays Club ze skutkiem natychmiastowym poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy Stronie drugiej, także drogą elektroniczną. Posiadacz Konta rabatowego BangDays Club może złożyć oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@bangdays.pl o przykładowej treści: „Niniejszym oświadczam, iż rozwiązuję umowę o prowadzenie Konta rabatowego BangDays Club, [Imię i nazwisko], [dane dodatkowe identyfikujące Usługobiorcę: numer telefonu, adres e-mail, jeżeli udostępniony Usługodawcy jest inny, niż ten z którego zostało wysłane oświadczenie]”.
9.6.1 Usługodawca ma prawo do zablokowania bądź usunięcia Konta rabatowego BangDays Club Posiadaczowi Konta rabatowego BangDays Club, w sytuacji, w której rażąco i nagminnie narusza on postanowienia niniejszego Regulaminu oraz działa w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem zmierzając do pokrzywdzenia Usługodawcy oraz działa w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego, zwyczajem, jak również w przypadku podania podczas procedury rejestracyjnej fałszywych danych.
9.6.2 Usługodawca ma prawo zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług drogą elektroniczną w każdym czasie bez wskazania przyczyny, za uprzednim zawiadomieniem Posiadacza Konta rabatowego BangDays Club, które będzie miało miejsce na minimum 30 dni przed planowanym zakończeniem świadczenia usług wraz ze wskazaniem terminu, do którego można wymienić zebrane w programie Punkty na korzyści dostępne w ramach Katalogu Korzyści.
10 Polityka prywatności
10.1 Gromadzenie danych
10.1.1 Informacje udostępniane bezpośrednio i dobrowolnie przez Usługobiorcę w ramach korzystania z funkcjonalności serwisu, tj. formularz kontaktowy, zapis na Newsletter, formularz transakcyjny, formularz Konta rabatowego BangDays Club. Skutkami niepodania danych jest brak możliwości korzystania z określonej usługi.
10.1.2 Informacje pozyskane automatycznie w trakcie korzystania przez Usługobiorcę z serwisu (pliki logów serwera) – serwer serwisu automatycznie zapisuje (1) czas wysłania odpowiedzi przez serwer, (2) adres IP urządzenia Usługobiorcy, (3) żądanie Usługobiorcy (adres witryny internetowej na którą wszedł Usługobiorca), (4) adres „referer link” (w przypadku, gdy przejście na stronę nastąpiło przez odnośnik), (5) informacje o wersji przeglądarki, (6) data i godzina odwiedzin, (7) informacje o wersji systemu operacyjnego urządzenia Usługobiorcy, (8) rodzaj połączenia (GET/POST), (9) adres żądania, (10) rodzaj komunikacji http/1.1 lub /2, (11) OS: nazwa, wersja, (12) architektura: 32bit/64bit, (13) kod błędu przy pobraniu obiektu, (14) referer link, (15) ilość danych pobranych (przed i po kompresji). Dane są przechowywane przez czas nieokreślny jako materiał pomocniczy do administrowania serwisem.
10.1.3 Informacje statystyczne – Usługodawca gromadzi takie dane jak liczba odwiedzin serwisu, kraj, przeglądarka, czas wizyty. Dane te są gromadzone za pomocą rozwiązań technologicznych zewnętrznych dostawców. Prosimy o zapoznanie się z obecnymi standardami obowiązującymi w systemie Google Analytics.
10.2 Dane osobowe
10.2.1 Administratorem danych osobowych w zakresie danych osobowych pozyskanych w ramach świadczonej usługi komunikacyjnej, usługi Newsletter oraz usługi sprzedaży towarów (niezależnie od tego czy towar został zakupiony w sklepie internetowym jako „gość” lub posiadacz Konta rabatowego BangDays Club) oraz usługi prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club jest Usługodawca.
10.2.2 W zakresie świadczenia usługi komunikacyjnej:
10.2.3.1 Cel przetwarzania – prowadzenie komunikacji zainicjowanej przez Usługobiorcę.
10.2.3.2 Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest wykonywane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, którym jest prowadzona działalność handlowa, w tym promowanie towarów).
10.2.3.3 Okres przetwarzania – Dane będą przetwarzane do czasu ustania celu, dla którego zostały zebrane lub sprzeciwu osoby, której dane dotyczą, w zależności, co nastąpi pierwsze.
10.2.4 W zakresie świadczenia usługi Newsletter:
10.2.4.1 Cel przetwarzania – prowadzenie komunikacji informacyjnej na zlecenie Usługobiorcy zgodnej z zakresem opisanym w niniejszym Regulaminie.
10.2.4.2 Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (przetwarzanie jest wykonywane na podstawie wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych przez Usługobiorcę).
10.2.4.3 Okres przetwarzania – Dane będą przetwarzane do czasu ustania celu, dla którego zostały zebrane lub sprzeciwu osoby, której dane dotyczą, w zależności co nastąpi pierwsze.
10.2.5 W zakresie usługi transakcyjnej (sprzedaży):
10.2.5.1 Cel przetwarzania – wykonywanie umowy sprzedaży (dotyczy transakcji dokonanych jako użytkownik serwisu w sklepie internetowym jako „gość” (zlecenie jednorazowe) lub posiadacz Konta rabatowego BangDays Club.
10.2.5.2 Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze).
10.2.5.3 Okres przetwarzania – Dane będą przetwarzane w okresie 6 lat po wykonaniu umowy (przedawnienie roszczeń).
10.2.6 W zakresie usługi prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club:
10.2.6.1 Cel przetwarzania – wykonywanie postanowień niniejszego Regulaminu w zakresie prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club.
10.2.6.2 Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy)
10.2.6.3 Okres przetwarzania – Dane będą przetwarzane w okresie 6 lat po wykonaniu Umowy (przedawnienie roszczeń).
10.2.7 Podstawą prawną w stosunku do pozyskiwanych danych osobowych może być także zgoda osoby, której dane dotyczą (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) w przypadku jej udzielenia przez Usługobiorcę. Każdy ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, którą udzielił Administratorowi. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.
10.2.8 Odbiorcami danych mogą być podmioty wspomagające procesy biznesowe Administratora, świadczące usługi hostingowe, informatyczne, księgowe, prawne, windykacyjne, logistyczne, kurierskie, transakcyjne oraz podmiotom współpracującym z firma Topija Sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim (44 – 300) przy ul. 26 marca 31/36 wyłącznie w celach wyżej wskazanych. Dane mogą być także udostępnione na żądanie uprawnionych organów lub instytucji, w tym organów lub instytucji państwowych.
10.2.9 Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
10.2.10 Usługodawca bez zbędnej zwłoki (najpóźniej w terminie miesiąca) od otrzymania żądania (wniosku) osoby, której dane dotyczą udziela tej osobie informacji o działaniach podjętych w związku z jej żądaniem. W razie potrzeby termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania Usługodawca informuję osobę, której dane dotyczą o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia. Jeśli osoba, której dane dotyczą, przekazała swoje żądanie elektronicznie, w miarę możliwości informacje także są przekazywane elektronicznie, chyba że osoba, której dane dotyczą, zażąda innej formy.
10.2.11 Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Organu Nadzorczego [Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa].
10.2.12 W przypadku powzięcia przez Usługobiorcę informacji o naruszeniu ochrony danych, powinien on niezwłocznie zawiadomić o tym Usługodawcę, celem umożliwienia mu podjęcia koniecznych czynności. Niezależnie od powyższego w przypadku, gdy naruszenie ochrony danych osobowych może spowodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, Usługodawca bez zbędnej zwłoki jest zobowiązany zawiadomić osobę, której dane dotyczą, o takim naruszeniu.
10.2.13 Wszelkie uprawnienia osoby, której dane dotyczą można wykonać przez złożenie oświadczenia wykorzystując dane kontaktowe Administratora lub Inspektora Ochrony Danych wskazanych w niniejszym Regulaminie.
10.3 Pliki Cookies:
10.3.1 Rodzaje plików – Stosowane są dwa rodzaje plików (1) pliki sesyjne (przechowywane na urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu zakończenia sesji – np. opuszczenia serwisu, zamknięcia przeglądarki), (2) pliki stałe (przechowywane na urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu określonego w parametrach pliku lub do czasu usunięcia pliku przez Usługobiorcę).
10.3.2 Każdy Usługobiorca może samodzielnie skonfigurować ustawienia swojej przeglądarki, w tym też zablokować pliki cookies, przy czym należy pamiętać, że zmiana ustawień w tym zakresie może skutkować niepoprawnym działaniem serwisu.
10.3.3 Cel wykorzystania plików – Usługodawca wykorzystuje pliki cookies w celu (1) utrzymania sesji Usługobiorcy (dane są przechowywane tylko na serwerze, na którym jest zainstalowany serwis), (2) obsługa skryptów statystycznych, (3) ułatwienie Usługobiorcy korzystania z serwisu, (4) dostosowanie treści informacyjnych do Usługobiorcy.
10.4 Zabezpieczenia
10.4.1 Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym i organizacyjnym, mającym na celu zapobieżenie bezprawnemu przetwarzaniu danych oraz utraty poufności, integralności i dostępności danych.
10.4.2 Zastosowane faktyczne zabezpieczenia danych osobowych zostały szczegółowo opisane w wewnętrznej procedurze „Polityce bezpieczeństwa danych osobowych” Usługodawcy i jest to dokument poufny, a jego ujawnienie stanowi naruszenie zasad bezpieczeństwa.
10.5 Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie jej nowej treści w serwisie.
11 Postanowienia końcowe
11.1 Po wejściu w życie niniejszego Regulaminu dotychczasowe konta sklepu BangDays są prowadzone na postawie usługi prowadzenia Konta rabatowego BangDays Club zgodnie z warunkami określonym w niniejszym regulaminie.
11.2 Po wejściu w życie niniejszego Regulaminu możliwość zakładania kont BangDays Club, na podstawie dotychczasowego Regulaminu BangDays Club zostaje zablokowana
11.3 Usługodawca nie zapewnia by opinie publikowane na stronie Serwisu pochodziły wyłącznie od konsumentów którzy faktycznie nabyli produkt.
11.4 Niniejszy Regulamin stanowi integralną cześć zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta, umowy sprzedaży.
11.5 Usługodawca ma prawo do zmiany warunków niniejszego Regulaminu i w takim przypadku jest zobowiązany do poinformowania Usługobiorcy (Klienta lub/i Posiadacza Konta rabatowego BangDays Club) o dokonanych zmianach z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej poprzez publikację nowego Regulaminu na stronie Serwisu. W przypadku braku sprzeciwu Usługobiorcy w terminie 14 dni, wiążące dla Stron jest nowe brzmienie Regulaminu.
11.6 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
11.7 Wszelkie spory nierozwiązane polubownie lub wyżej opisanymi sposobami podlegają rozstrzygnięciu przez właściwe sądy powszechne